FILM
Film har altid haft en stærk troværdighed, når det kommer til at udbringe et budskab.
Det er blevet mere almindeligt for virksomheder i alle størrelser, at få lavet film til mange forskellige formål, så som reklame, messe, info, og sågar små film til intern brug i virksomheden. Alt dette er blevet muligt fordi film er blevet nemmere og billigere at lave, set i forhold til tidligere. Det giver samtidig udbyderen mulighed for at fange modtagerens interesse med levende billeder samt lyd, og derved forøge muligheden for at udbringe budskabet, som det var tiltænkt.
Det hele handler dog om at finde den rigtige opskrift. Selv en kok kan oversalte maden og derved ødelægge retten.
Som udgangspunkt har man 10 sekunder til at fange modtagerens opmærksomhed og 30-45 sekunder til at frembringe budskabet. Mange virksomheder har en ide om at de gerne vil fortælle alt og derved bruge meget mere tid, til at komme frem til budskabet. Som kokken, ender de med at oversalte i forhold til opskriften og dermed tabe modtagerens interesse.
Det handler altså om at finde balancen mellem budskabet og målgruppen som den er tiltænkt til.
Herunder et udvalg af film kunder.
NORDENTA
Landets største totalleverandør af produkter og ydelser til tandklinikker. De leverer godt 14,000 forskellige varenumre inden for forbrugsvarer, forskelligt udstyr og indretning fra ledende producenter.
Opgaver: Showroom, produkt info, interne produktioner.
BOSSCOM
Producerer, importerer og distribuerer A/V produkter til et stort netværk af brancherelaterede distributører og forhandlere i mere end 73 lande verden over.
Opgaver: Produkt info.
OUBU COFFEE
Verdens mest eksklusive kaffe.
Opgave: Intern produktion.
JACK & JONES
Bestseller koncernens flagskib.
Opgaver: Interne produktioner.